Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 lipca 2015

Wycieczka- Kino i Gdańsk :)





 Hejka!
 Ogłaszam Wielki Powrót Oli na bloga i YouTube`a. Tak jak wspominałam byłam cały czas aktywna na Instagramie, więc jeśli go przeglądacie to wiecie, że dużo się działo. Tyle się działo, że nie wiem od czego zacząć.
 Więc od początku: 23.czerwca 2015 roku. Pojechałam na wycieczkę klasową do kina, Hewelianum i na Górę Gradową (i oczywiście do KFC). Na początku poszliśmy do Hewelianum na wystawę o zdrowym odżywianiu, anatomii człowieka itd. nie pamiętam jak się dokładnie nazywała. Było całkiem fajnie. Odkryłam, że na bramce można użyć innego kodu kreskowego niż mają ci instruktorzy, a i tak i tak bramka cię "przepuści".
 Następnie- kierunek Góra Gradowa. Piękne widoki, coś niesamowitego! Byłam tam już raz, ale ten widok za każdym razem jest piękny. Nie spędziliśmy tam za dużo czasu, bo nie było wtedy ładnej pogody (dla mnie była ładna- ciepło, ale pochmurnie). No i poszliśmy do KFC, a niektórzy do McDonald`s, bo są obok siebie. Jak zjedliśmy, to zostało nam jeszcze trochę czasu, z racji tego każdy gdzieś poszedł, jedni już weszli do kina, drudzy jeszcze zostali przed nim, a moja koleżanka poszła sobie wymienić sukienkę na większą w Terranovie.
 Na co poszliśmy do kina? Oczywiście, że na "Jurassic World". Ta część i pierwsza podobały mi się najbardziej. Wydaje mi się, że jest to klasyk i nie wyobrażam sobie nie zobaczyć, chociaż jednej części na dużym ekranie. Zauważyłam, że ta część jest niby inna, ale łączy ze sobą jednak niektóre scenki z poprzednich filmów. Ogólnie bardzo mi się podobało.
 Podzielę te wyjazdy, koniec roku itp. na kilka postów, żeby jakoś nadrobić zaległości, a wie, że nie każdy lubi czytać posty na kilkadziesiąt linijek :)

myję zęby, bo wiem dobrze o tym... kto ich nie myje, ten ma kłopoty



salmonella 

#boyfriend

Kostek     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz