Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 lipca 2015

GHHXDXCVHGYTDZEWAEGV

 Hejka!
Z każdym dniem, coraz bardziej zdaję sobie sprawę z tego, że moje życie jest mega nudne. Nawet nie wiem do czego to porównać, ale mam zamiar to zmienić. Taaa....... jasne.
 Wczoraj tata obchodził imieniny. Byli goście. No i oczywiście komuś coś nie pasowało. Kim byłby Polak bez narzekania? Jednak nie o tym chciałam pisać.
 Nie wiem czy będę pisać w weekend, bo mama niestety planuje wyjazd pod namiot. Może będę aktywna na instagramie.
 Dzisiaj byłam w galerii i nic sobie nie kupiłam, bo wszystko wydałam na laptopa. Akurat teraz, w czasie promocji. Blog ważniejszy! Kocham to. Jedyne na co przeznaczyłam kasę to napój AriZona z Kuchni Świata (zdjęcie na insta). I to wszystko. Nie ma już nic. Miłego dnia życzę. OLA

Moje marzenie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz