Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 lipca 2015

Jak długo mnie nie było?

Hejka...
 Nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam. Jest mi z tym tak źle. Nadal nie mam swojego laptopa. Zepsuł się na dobre. W tej chwili nie ma rodziców w domu i szybko piszę z komputera mojej siostry. Mam Wam tyyyle do powiedzenia. Dwie wycieczki, koniec roku szkolnego, bardzo dużo przykrych rzeczy... Najchętniej napisałabym o tym wszystkim teraz, ale boję się, że zaraz przyjadą rodzice. Nie chcę, żeby wiedzieli o blogu.
 Jeśli chodzi o YouTube`a to mam nakręcone dwa filmiki. Jeden, rozpoczynający nową serię. Tylko nie mam na czym tego zmontować :( :,(
 Prawdopodobnie kupię nowego dopiero w przyszłym tygodniu, także jeszcze długo nie będzie postów, ale obiecuję, że Wam to wynagrodzę. Postaram się pisać codziennie i wstawiać filmiki co około 3 dni. Chciałabym już przyszły tydzień. Dzisiaj bez zdjęć, a i jeszcze jedno. Cały czas jestem aktywna na instagramie (https://instagram.com/olciaksalex/). Tam dodaję zdjęcia codziennie także stamtąd dowiecie się o najświeższych informacjach. Przynajmniej na razie.
 Jeszcze raz bardzo Was przepraszam i już niedługo będzie dobrze.
Na pocieszenie piosenka, w której się ostatnio zakochałam GROUPLOVE- "Colours"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz