Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 lipca 2015

O niczym

 Hejka!
 Z góry przepraszam za wczorajszy post. Był on pisany na bardzo szybko, ponieważ w pokoju obok była mama i pakowała moją siostrę, która wyjeżdża w góry i bałam się, że wejdzie i zobaczy, że piszę. Na szczęście nie weszła. Obiecałam, że będę tworzyła codziennie, ale tak jak wczoraj wspomniałam, nie wiem czy będzie to możliwe przez ten weekend. Rodzice chcą wyjechać pod namiot i może będzie tam wi-fi, ale nie wiem czy będę miała jak napisać tam posta, bo na komórce blogger mi nie działa. W każdym bądź razie na instagrama postaram się wrzucać mnóstwo zdjęć.
 Może dzisiaj, w końcu pójdę z Wiktorią na rower. Bardzo bym chciała, bo już długo się nie widziałyśmy. Tak w ogóle to miała być u mnie na noc, ale nie wyszło (jak zwykle).
 Nie wiem co mam napisać. Jeśli chodzi o YouTube`a to nie mogę ściągnąć programu do montowania. Mam nagrane filmiki, ale nie mogę ich zmontować.
 I to chyba wszystko. Piosenka na dzisiaj: Within Temptation- "Whole World is Watching ft. Piotr Rogucki
 Cofnęłam się do czasów, gdy nałogowo słuchałam tego zespołu. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz