Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 lipca 2015

O nie-myślących ludziach #1

 Hejka!
Wczoraj znowu było nudno. Miałam się spotkać z Wiktorią, ale nie wyszło. Głównie sprzątałam i wieczorem przez godzinkę grałam w simsy. Moi simowie wzięli ślub i dostali awanse.
 W tym poście chciałam poruszyć jednak inny temat. Bardziej poważny, niektórym (a może nawet większości) dobrze znany. Ostatnio często spotykam się z dziewczynami, najczęściej w wieku nastoletnim lub dziecięcym, które chodzą w koszulkach np. Rolling Stones, Nirvana itp. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że one o tych zespołach nic nie wiedzą. Gdy zapytałam się jednej z moich koleżanek (mającej na sobie bluzkę Nirvany), którą piosenkę lubi najbardziej-bo było dla mnie normalne, że gdy ktoś kupuje sobie koszulkę danego zespołu to cokolwiek o nim wie- oczywiście oprócz takiej oczywistej oczywistości jaką jest "Smells Like Teen Spirit", to dowiedziałam się z niepewnej odpowiedzi, że to właśnie ta, ale ja lubię podrążyć temat, więc powiedziałam jej, że przecież jest mnóstwo ich piosenek i tę chyba każdy lubi, to dopiero wtedy przyznała się, że ta bluzka jej się po prostu podobała. W ogóle śmieszne dla mnie jest to, że te bluzki, które one noszą nie mają ich ze sklepów typu Rockmetalshop (to nie jest reklama), ale z popularnych sieciówek typu H&M...
 Albo jeszcze lepsza sytuacja. Najczęściej dzieci, 7-11 lat. Usłyszą w radiu piosenkę jakiegoś zespołu. Spodoba im się. Spoko. Tylko, że potem chodzą cały czas słuchając tej jednej piosenki (na swoich iPhonach- najlepiej) i mówią, że są wielkimi fanami tego zespołu. Bo usłyszały jedną piosenkę. Nie ważne, że tylko ta piosenka jest fajna, na której się wybili, a reszta jest totalnie słaba. To dziecko nawet nie słyszało reszty. Nie. To jest wielki fan, a spróbuj coś powiedzieć, że nie. I jeszcze jedna okoliczność. Gdy ktoś- i tu już każdy przedział wiekowy- zgapia, papuguje coś od kogoś.
 Ludzie! Apeluję, żeby każdy słuchał tego, co się mu podoba i nie ogłaszał się wszem i wobec nadaremnie, że jest fanem zespołu, o którym nic nie wie. Żeby nie nosić koszulek z logiem zespołu, o którym się nic nie wie. I żeby nie kupować 7-letnim dzieciom iPhone`a. Dziękuję. Miłego dnia życzę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz