Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 lipca 2015

Mroczny cień dzisiejszego dnia ;)

 Hejka!
 Dzisiaj byłam u Wiktorii. Nie robiłyśmy nic specjalnego. Oglądałyśmy telewizję, chodziłyśmy na spacery, grałyśmy w 5 sekund, ale ze swoimi zasadami oczywiście;rozmawiałyśmy i karmiłyśmy krowy. Heh... Potem zaczęło padać i trochę zmokłyśmy, więc potem czekałyśmy na polepszenie pogody, ale ta ciągle się pogarszała (dla mnie było lepiej). Była burza, także wyszłyśmy na dwór z zamiarem sfotografowania jej, ale nie wyszło. Błyski były rzadkie, krótkie i mało widoczne. Nagrałyśmy filmik. Jak dla mnie było fajnie. Obiad był jak zawsze pyyyyszny. Aż wzięłam dokładkę, a to do mnie nie podobne.
 Wczoraj wieczorem natomiast obejrzałam film. "Mroczne Cienie". Cóż mogę o tym filmie powiedzieć... Tim Burton to tyle... to wszystko wyjaśnia. Ale ok... rozpiszę się. Więc, jest to film z czarnym humorem nutką fantazji, ale na pewno nie jest to film dla dzieci. Myślę, że to produkcja dla nastolatków, starszych, którzy mają w sobie trochę dziecka, ale też rozumu, żeby zrozumieć niektóre akcje. Nie wiem, czy mogłabym go nałogowo oglądać, ale na pewno mogłabym go polecić, jest bardzo fajny. I muzyka z kadru gdzie Victoria jedzie pociągiem... piękna. W ogóle świetna obsada. Mimo wszystko wolę "Charlie i fabryka czekolady".
 Piosenka na dziś: NIRVANA "Sappy"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz