Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 lipca 2015

InstaMix i spotkanie

 Hejka!
 Ja nie wierzę w to co widzę! Na blogu mam już 969 wyświetleń! Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Może jakiś specjal na tę okazję? Piszcie komentarze. To moja największa prośba. Nawet najgłupsze, byle by były. heh...
 A teraz do rzeczy. Dzisiaj był jeden z ciekawszych dni wakacji, ponieważ była u mnie Wiktoria. Zbudowałyśmy- tak jak w zeszłym roku- "namiot" na moim balkonie i oglądałyśmy "Igrzyska Śmierci". Było fajnie. Cały czas nasz szałas się rozwalał i w sumie się nie dziwię, bo był złożony z materiałów upiętych na klamerki. W środku położyłyśmy dywan i poduszki z kanapy, postawiłyśmy podstawkę pod laptopa i kino gotowe. Był klimat, były ciastka, było Pepsi, było fajnie. Tak ogólnie to nie mam za dużo do powiedzenia. Jedyne co, to zdradzę Wam moje marzenie. Chciałabym pojechać tego lata (22 sierpnia) na Festiwal Kolorów do Gdańska. Gdy widziałam filmiki, zdjęcia z tegoż festiwalu. Totalnie się zakochałam i chcę to zobaczyć na żywo. Mam nadzieję, że mi się uda.
 Teraz kolejna część tego posta, czyli seria na bloga: InstaMix. Będą tutaj najważniejsze wydarzenia z mojego Instagrama w danym miesiącu. W tym miesiącu:
Zaczęłam czytać Hobbita

Nie dotarłam na plażę :)

Piłam zdrowe soki

Pyszny pączek...

Wstałam
Stworzyłam koszulkę


Byłam na Górze Gradowej

Posprzątałam pokój

CNE w Gdyni

Układałam puzzle w nocy

Kupiłam pierwsze conversy

Odkryłam swój ulubiony napój

Nowy laptop...

Skończyłam czytać Igrzyska Śmierci
 Miłego dnia życzę. Ola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz