Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 kwietnia 2015

Wielkanoc!

 Pewnie większości z Was Wielkanoc kojarzy się z wesołym zającem, kurczaczkami i prezentami na ogródku. Te święta są naprawdę pięknym czasem... no wiecie... dla mnie oznaczają początek wiosny i chodzenie do kościoła na Triduum Paschalne, a potem niedziela, lany poniedziałek i prezenty! Lubię oglądać na YT lub na innych blogach posty o prezentach, które inni dostali na Wielkanoc. Czasem spojrzę na to co jedli i jak ozdobiony był ich mazurek :) Czemu by nie stworzyć takiego wpisu?
 Od czego by tu zacząć? OK Prezenty... są wspaniałe. Większości się domyślałam, ale reszta pozytywnie mnie zaskoczyła. Jutro pewnie jeszcze coś dostanę, bo jadę na obiad do babci, ale (jw) nie mogę się doczekać jutra. Od rodziców dostałam bluzę w czaszki z H&M, chustkę nie wiem skąd i... stolik z IKEI- taki, o którym już wcześniej marzyłam. Byłby totalną niespodzianką gdyby nie to, że przedwczoraj mama kazała mi iść do garażu po... nie pamiętam XD... i on tam stał. Mimo wszystko bardzo się z niego cieszę! Od jednej babci i dziadka dostałam słodkie ozdoby świąteczne i słodycze! mniammmm. Od drugiej babci i dziadka: sukienkę. Piękną, z ZARY. Totalnie jestem w niej zakochana! (sama ją sobie wybrałam). No i wiem jeszcze o prezentach, które dostanę jutro lub pojutrze, ale o tym potem :) Tymczasem zdjęcia wszystkich tych rzeczy. Z góry przepraszam za jakość tych zdjęć, ale i tak i tak kocham mój telefon <3

Co powiecie na jakiś TAG???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz