Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 kwietnia 2015

Taki tam nudny post z moim zdjęciem

 Hejka!
 Mam dzisiaj tyyyyle do zrobienia. Lubię pisać posty to mnie uspokaja. Na pewno muszę odrobić lekcje, bo już jutro szkoła :( Ale spotkam się w końcu z Wiki i będzie fajnie. To chyba jedyny powód, dla którego chodzę do szkoły...hehe. Jak już prace domowe będą skończone pogram w Simsy. Ta gra jest świetna. Gram od drugiej części. Teraz jeszcze cieszę się trójką, ale już niedługo kupuję 4, bo jestem strasznie ciekawa nowinek. Co prawda oglądałam już rozgrywki u gameplayerów, ale to nie to samo co grać jak się chce na swoim laptopie.
 Nie wiem co napisać, więc wstawię trochę zdjęć ze wczoraj + moje foto. Trochę jest przerobione, ale myślę, że będzie ok. Lubię przerabiać zdj. w tym edytorze. :)
 Miłego dnia!



Dzisiaj wieczorem jeszcze coś napiszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz