Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 kwietnia 2015

Akcja Świeczka! + bonus

Hejka!
 Obiecałam, że napiszę wieczorem, więc piszę. Jeszcze rano nie wiedziałam dokładnie o czym, ale potem moja mama zaczęła selekcję ozdób na komodzie. Po dziwnym tytule niewiele można się domyślić. Już tłumaczę... Chodzi o to, że dużo z nas ( tych co czytają tego posta) ma w swoim pokoju/domu świeczki w szklanych... słoiczkach? Po wypaleniu takiej świeczki nie trzeba wyrzucać słoiczka do śmieci. Można go w łatwy sposób wykorzystać. Ja zrobiłam z takiego pojemnika szklankę! Świetnie się spisuje :) Jednak nie tylko w ten sposób można to wykorzystać. Jednym z wielu jest ponowne zastosowanie jako świeczka. Po prostu włożyć tam tealighta.
 Od jutra szkoła... smuteg. Byłam dzisiaj na zakupach. Jechałam w zasadzie po słuchawki i nową myszkę do laptopa, bo ze starą mam problem, a w rezultacie nawet nie weszłam do żadnego z takich sklepów. Nie było czasu... Muszę używać touchpada, a jest to (dla mnie) strasznie niewygodne :(
 BONUS!!!- piosenka dnia/tygodnia/miesiąca/roku: "Civil War"- Guns N` Roses <3
status: zakochana w tej piosence XD
  Do zobaczenia jutro... postaram się coś napisać.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz