Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Prezenty część II

 Hejka!
 Dzisiaj byłam u babci na obiedzie i dostałam jeszcze 3 ( jak zawsze wspaniałe) prezenty! Tylko... wiecie co? Ze mną jest dosyć dziwny problem, bo mi się podoba wszystko podoba co dostanę, ale nigdy nie potrafię tego okazać. Zawsze w duchu cieszę się jak dzika, a na zewnątrz wychodzi tylko zmieszany uśmiech "Co tu powiedzieć?", "Jak się zachować?". Ale przejdźmy do rzeczy. Pierwszy czekał na mnie jeszcze przed wyjazdem z domu. Dostałam książkę "Igrzyska Śmierci" (ach...) i skarpetki full print. Uwielbiam tego typu skarpetki. Są zawsze inne i takie kolorowe. Cieszą jak się na nie patrzy :) Po obiedzie poszliśmy na ogródek do babci. Porobiłam pare zdjęć (nie za fajnych, ale wstawię). Dziadek zrobił tam szklarnię, więc chciał nam ją pokazać, ale po drodze... spotkałam prezent XD. Szklarnia... dobra wymówka. No i ten prezent po prostu... aż brak mi słów. Bransoletka i płyta Guns N` Roses. PŁYTA GUNS N` ROSES!!!  Słucham ją teraz i jestem zachwycona. Tak bardzo kocham ten zespół. Leci teraz "November Rain"- jeden z moich ulubionych kawałków. A i jeszcze od drugiej, a w zasadzie trzeciej cioci (ile cioć!) bransoletka z RESERVED.
 Obiad u babci był pyszniusi... heh. No i mazurek... piekła moja mama cały czekoladowy. Z gorzkiej czekolady. Uwielbiam gorzką czekoladę. No i to by było na tyle z dzisiejszego dnia.
P.S. Zapomniałam dodać zdjęcia sukienki ze wczorajszego posta XD
 Do zobaczenia jutro!

 Jeśli chodzi o zdjęcie mazurka to efekty zrobiłam w aplikacji na telefon. edytor zdjęć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz