Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 kwietnia 2015

Pierwszy, dziwny post...



Cześć!
 To mój pierwszy post. (łał!) Nie wiem o czy napisać. Może zacznę od tego, że bardzo długo się wahałam nad założeniem bloga. Nie umiem jakoś ładnie pisać. OK O czy on będzie?
- o mnie
- o modzie

- o gotowaniu (czasami)
- o życiu
- o czym tylko chcecie!
 Jestem otwarta na Wasze propozycje. Wiem, że nikt nie zobaczy tego posta szybciej niż za jakiś miesiąc, może dłużej. Nie wiem jak to jest pisać do ludzi o sobie. Ten blog ma być czymś w rodzaju pamiętnika. Na razie wszystko mówię i piszę mojej przyjaciółce. heh... powoli ją zanudzam. żartuję. Chciałam po prostu spróbować czegoś nowego... czegoś, czego nie ma nikt z moich znajomych. P.S. nie powiem nic o tym blogu nikomu prócz mojej przyjaciółki.
 Nazywam się Ola. Jestem nieśmiała i bardzo się wszystkim przejmuję. Denerwują mnie ludzie bez zasad. Sama nie wiem o co mi chodzi. Mam trzy ulubione kolory: czarny, szary i turkusowy. Są święta Wielkanocne.
 Posty postaram się wstawiać codziennie. Postaram się, ale nie obiecuję. No... to kilka zdjęć wykonanych dzisiaj przeze mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz