Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 kwietnia 2015

TAG: 12 pytań o szkole :)

Hejka!
 Nie było posta przez prawie 2 dni! Ale na szczęście w końcu znalazłam czas na pisanie.
 Te dwa, a w zasadzie trzy dni były szczególnie pracowite. Musiałam zmontować ten filmik dla babci i dziadka. Nareszcie skończyłam! Miałam skończone już wczoraj, ale tata powiedział, że mam coś tam poprawić i musiałam dołożyć jeszcze trochę zdjęć. No cóż... dobrze, że mam już to za sobą.
 W szkole było jak zawsze fajnie. Na biologii puszczaliśmy zajączki komórkami. Był wyjątkowo słoneczny i ciepły dzień. Ze szkoły spokojnie wracałam na krótkim rękawku. Może to nie do końca moja pogoda, ale jeden dzień nie zaszkodzi ;)
 Jutro idę na to czterdziestolecie... a dzisiejsza impreza (pięćdziesiątka mamy mojej cioci) mnie ominęła. Miałam do wyboru: albo zostać w domu i pilnować brata, albo iść tam. No i oczywiście wybrałam, żeby zostać w domu. Jak wyżej pisałam- miałam co robić. Poza tym... nie lubię imprez. Nie leci tam żadna fajna muzyka tylko jakieś biesiady, albo disco z pola (disco polo- dla niekumatych XD). Wszyscy tańczą i mnie też wyrywają do tańca, a ja... mimo, że tańczyłam w zespole tanecznym, nie za bardzo lubię to teraz robić. Najgorsze jest to, że trzeba się i tak i tak uśmiechać. Starać się trzymać zasad. Ostatnio często je łamię :) Nawet nie chcę mi się kręcić włosów pomimo tego, że mama mnie prosiła, abym wyglądała ładnie. Heh...
 No dobra. W szkole było dzisiaj bardzo pozytywnie, więc zrobię TAG: 12 pytań o szkole
1. O której wstajesz do szkoły?
    6:50, ale spokojnie wyrabiam się jak wstanę o 7:15. Zaczynam lekcje o 7:45
2. Ulubiony nauczyciel/nauczycielka?
    Łatwiej byłoby się zapytać, których nie lubię. Chyba pani od religii, kaszubskiego, chemii i niemieckiego, historii i wf-u oraz pan od EDB
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
    Z religii.
4. Plecak czy torba?
    Plecak :)
5. Czy malujesz się do szkoły?
    Wcale się nie maluję.
6. Jak zazwyczaj jesteś ubrana w szkole?
    Jakieś jeansy i mundurek, trampki i bluza.
7. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
    Tak. Ostatnio tosty.... mmmmmmmmniam.
8. Przedmiot, z którego jesteś słaba.
    Matematyka, chemia, fizyka :( nienawidzę pani od matmy... to nasza wychowawczyni... o zgrozo!
9. Czym jeździsz do szkoły?
    Zimą jeżdżę z ciocią i kuzynkami, a jak jest cieplej to chodzę na autobus.
10. Zmieniasz buty w szkole?
     Tak, muszę... "A BUTY ZMIENIŁEŚ!!!!????"
11. Lubisz ćwiczyć na wf-ie?
      Nie.
12. Jak czujesz się w swojej szkole?
      Na to pytanie odpowiem w osobnym poście, bo nie chcę się tutaj tak rozpisywać heh
OK to by było na tyle. Do zobaczenia jutro (mam nadzieję)! Dobranoc! :)

Piosenka na dziś to niech będzie AC/DC "Highway to Hell"........ chyba tak to się pisze XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz