Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 sierpnia 2015

Znajomości...

 Hejka!
 Dzisiaj opiszę Wam dwa ciekawe wydarzenia. Specjalnie czekałam, żeby móc to opisać.
 Wczoraj byłam u znajomych rodziców. Mają piękny ogród. Poznałam tam bardzo fajną osobę- Julię. Mieszka w Anglii i przyjechała tutaj na wakacje. Wymieniłyśmy się zdaniami co do muzyki, filmów i oczywiście youtuberów. Wydaje mi się, że teraz z każdym można znaleźć wspólny temat. Ja nie jestem zbyt otwarta na nowe znajomości. Z resztą to Ona mnie pierwsza zagadała. Nie wiem czy sama bym to zrobiła. Jeśli to czytasz to dzięki! Mimo to myślę, że poznawanie nowych ludzi jest bardzo fajne. Najważniejsza w tym wszystkim jest szczerość. Żeby kogoś poznać nie można mu zmyślać i wprowadzać w błąd, bo gdy pozna się tę osobę lepiej prawda wyjdzie na jaw. Ja zawsze jestem szczera. Nie wstydzę się tego jaka jestem naprawdę. Lubię się za to. Dałyśmy sobie namiar na kilka fajnych kanałów na YT.  Więc było bardzo fajnie.








I na koniec piosenka: We Are The Fallen- "Burry Me Alive"
Ola :)

1 komentarz: