Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 czerwca 2015

Wycieczka klasowa i haul majowy :)

 Hejka!
 Dzisiaj będzie trochę zakupowy post. Myślę, że będę robiła coś takiego co miesiąc... oczywiście gdy coś kupię XD.
 Na początek jednak chciałabym się z Wami podzielić moimi wspomnieniami z czwartku. Właśnie tego dnia odbyła się długo wyczekiwana wycieczka klasowa. Pojechaliśmy nad Jezioro Białe, gdzie tata jednej z moich koleżanek ma domek. Najpierw zjedliśmy drożdżówki, a potem wyruszyliśmy na przygodę!... dookoła jeziora.






Gdy zmęczeni wróciliśmy z lasu i mokradeł (jeden z kolegów wpadł  w bagno) zaczęliśmy rozpalać ognisko.
Chłopaki rozpalali ogień i ustawiali krzesła i ławki, a dziewczyny robiły kanapki. Mimo, że cały dym leciał w moją stronę, to było naprawdę świetnie. W końcu to czas spędzony z klasą :)
Potem nasza wychowawczyni (której nikt nie lubi) wymyśliła nam jakieś zabawy, jak dla dzieci z przedszkola. W między czasie Kinga grała na gitarze i śpiewała, a Wiki robiła dużo zdjęć.
Znalazłam sobie kij Gandalfa XDD. Kiedy już skończyliśmy jeść, poszliśmy sobie pograć w piłkę na łąkę. Co prawda ja i Wiki tylko siedziałyśmy na kocu, ale reszta grała (jestem zbyt leniwa i nie umiem grać w "nogę"). No, ale wszystko co dobre, szybko się kończy.
___________________________________________________________________________________
Teraz wróćmy do tych zakupów... Więc... oprócz tego, że na dzień dziecka dostałam od rodziców nową myszkę, bo jak wiecie stara się zepsuła, to sama sobie kupiłam baaardzo fajne rzeczy: bluzkę w arbuzy, skarpetki w pieski (mam je na nogach), długopisy i mazaki (TESCO); (te mazaki tak pięknie piszą!) oraz poduszkę (NETTO). No i to wszystko na dzisiaj. Mam już ponad 300 wyświetleń! :)
 Piosenką na dzisiaj niech będzie AC/DC "For Those About to Rock". :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz