Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 czerwca 2015

Mam kanał na YouTube!

Hejka!
 Nie wiem czemu, nie wiem co mnie natchnęło, żeby założyć sobie yt. Po prostu nagrałam sobie filmik (mam takich sporo), zmontowałam go... pomyślałam sobie "całkiem nieźle" i wstawiłam. Pracuję nad kolejnym... Już mam go trochę zmontowane. Nie oznacza to jednak, że nie będę już aktywna na blogu. Mam już 400 wyświetleń XD. Mój blog jest trochę nudny, i filmiki pewnie też będą nudne. Mam zamiar nagrywać dużo w wakacje bo to taki krótki czas, który musimy jak najlepiej wykorzystać :). Ostatnio naszła mnie wielka wena jeśli chodzi o projektowanie. Stworzyłam kilka nowych, fajnych projektów. Spróbuję wprowadzić serię na bloga: "Moje projekty" czy coś takiego. Musi być lepsza nazwa. Będę wstawiała zdjęcia stylizacji, które wymyśliłam. Natomiast we vlogi także wplotę modę, bo mam zamiar recenzować pokazy mody, albo to też zrobię na blogu. Jeszcze nie wiem. Mam tyle planów, a tak mało czasu na ich realizację. W pierwszym vlogu z Gdańska, powiedziałam o sukience, którą szyłam razem z babcią. Są jeszcze dwa inne zrealizowane już moje projekty, ale o tym potem. Na razie chciałam Was tylko poinformować o pewnych planach i zmianach, także to by było na tyle.
Kanał: https://www.youtube.com/channel/UC8EIao4PNP5PdYDhuuCzxfQ





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz