Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 czerwca 2015

Zajrzyjcie koniecznie!

Hejka!
 Jest to jeden z ważniejszych postów na blogu!
 KLIK
Jest to blog mojej koleżanki, z którą chodzę na angielski. Dopiero dzisiaj się dowiedziałam, że ma bloga. Naprawdę świetny. Patrycja jest naprawdę baaardzo pozytywną osobą. Optymistka, myślicielka, super osoba. Jej blog zdecydowanie potrafi poprawić humor. Lubię takich ludzi... ludzi, którzy potrafią zamienić wszystko w żart. Umieć się śmiać, gdy się przewrócą. Ludzi, którzy umieją znaleźć w tym szarym życiu pewne pozytywy, skrawek jasnego nieba. Nie zamartwiają się wszystkim (jak jest w moim przypadku). Bardzo polecam. :)
 I jeszcze tak krótko powiem, że wczoraj byłam na udanych zakupach, bo kupiłam sobie rzeczy, nad których kupnem wcale się nie zastanawiałam. Jestem tego zdania, że spontaniczne zakupy są najlepsze. Nie lubię w sklepie za dużo myśleć, czy będę w danej rzeczy chodzić lub po prostu jej używać. Ja, wchodząc do sklepu, potrafię w dziesięć minut obejść go całego i na dodatek kupić sobie coś, z czym potem nie będę mogła się rozstać... Kiedy widzę rzecz i ta od razu mi się spodoba, nawet nie muszę jej mierzyć (nie jest tak tylko w przypadku butów i spodni). Jednak więcej o tym co sobie kupiłam dowiecie się dopiero pod koniec czerwca, tak jak obiecałam. :)

Ładny warkoczyk sobie zrobiłam?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz