Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 października 2015

Takie tam wydarzenia w punktach :p

 Hejka!
  •  Piszę post po poście. Już kiedyś tak miałam. Nie będzie to tematyczny wpis. Po prostu chcę się rozpisać.
  •  Dzisiaj wybiło mi na YouTube 10 subskrypcji.Chciałabym zrobić z tej okazji jakiś film specjalny.
  •  Postanowiłam, że będę robić miniaturki na bloga żeby ładniej to wyglądało w wersji na komórki. Niestety nie mogę jeszcze ustawiać miniaturek na Youtube`a. 
  •  Mam już całkowity pomysł na filmik halloweenowy.
  •  Już niedługo (obiecuję) pojawi się post z wywiadem, o którym wcześniej mówiłam
  •  Postaram się być systematyczniejsza... taa który raz już to mówię?
  •  Moje kuzynki dowiedziały się o kanale, ale dobrze to przyjęły i mówiły, że mam fajne filmiki, bo w sumie co innego miały powiedzieć prawda?
  •  Lubię październik :)
  •  Wczoraj sobie ściągnęłam nowe piosenki na telefon i dzisiaj idąc i wracając ze szkoły przesłuchałam sobie 5 z nich.
  •  Ostatnio bardzo przemówiła do mnie piosenka Lost Frequencies ft. Janieck Devy "Reality" i mimo że nie słucham popu to zdecydowanie jej tekst... ach... piękny. 
  •  Jutro idę do szkoły na 9:35 :)
  •  Zrozumiałam temat z matematyki...
  • Myślę, że piosenka Was przekona.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz