Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 października 2015

Poznałam kolegę z branży...

Hejka!
 Może to wszystkich trochę zdziwić, ale powiem otwarcie, że dzisiaj w szkole było fajnie. Jak bardzo jesteście zdziwieni?
 Przede wszystkim dzisiejszy dzień bardzo szybko mi zleciał. W ogóle ja mam tak, że poniedziałki mi mijają bardzo szybko i nie wiem dlaczego ludzie tak bardzo ich nienawidzą. Jednak coś innego wywołało u mnie wenę do napisania tegoż posta. Otóż na ostatniej lekcji, każdego poniedziałku mam zajęcia dziennikarskie. Jak wcześniej pisałam, bardzo mi się one podobają. Natomiast dzisiaj pani, która je prowadzi (jedna z najfajniejszych nauczycielek w szkole) zaprosiła swojego chrześniaka, aby udzielił wywiadu do szkolnej gazetki. I pewnie większość z Was pomyśli sobie: "co to takiego?". Już mówię, ten pan jest modelem. Czyli pracuje w branży modowej, którą się fascynuję. Samo to było niesamowitą wiadomością, bo miałam okazję przeprowadzić wywiad z osobą, która pozowała u CHANEL, czy GUCCI oraz podpisywała liczne kontrakty w Chinach, Japonii, Włoszech, czy Francji. Jednak liczyłam się też z tym, że tak sławna osoba pewnie nie będzie rozmawiała z nami jak z równymi sobie, więc przygotowałam pytania z "jak najwyższej półki", że tak powiem. Zdecydowanie się myliłam. Karol jest naprawdę miłym i otwartym człowiekiem, da się z nim porozmawiać. Nieszablonowo odpowiadał na pytania, wplatał wątki z poprzednich. Takich wywiadów więcej. Mój zeszyt jest zapełniony notatkami, więc mam nadzieję, że już niedługo zamieszczę go na blogu.
 Po wszystkim dał nam autografy i namiar na insta.
Piosenka na dziś: Artur Rojek "Beksa"



2 komentarze:

  1. Świetnie, miło czyta się o pozytywnym nastawieniu do szkoły, nauczycieli i....poniedziałku :)
    Rewelacja, dziennikarstwo jest fantastyczne, pozwala poznawać ludzi, świat. Pozwala czasami zrozumieć wiele rzeczy, spojrzeć na nie z innej strony, dzięki czemu żyje się nam lepiej!
    Super Olu, rozwijaj się dalej :))

    OdpowiedzUsuń