Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 maja 2015

Jak i gdzie się ubieram :) Stylizacje

Hejka!
 Naprawdę nie wiem czemu tak nie chce mi się ostatnio pisać, ale czasami szukam weny... zastrzyku dobrtch pomysłów. Heh...
 Napiszę dzisiaj o tym, gdzie się ubieram i jak dobieram rzeczy. Ja mam (według mnie) bardzo fajny styl. Określam go jako glam-rock. Chodzi o to, że z jednej strony lubię taką elegancję, ładną biżuterię itp. a z drugiej- tej przeważającej- taki typowo rockowy styl. Moją ukochaną kurtką jest czarna ramoneska oversize. Buty noszę albo ciężkie, albo trampki. Lubię T- shirty z jakimiś fajnymi nadrukami, a zamiast spódniczek chodzę w spodniach (najlepiej czarnych). Mam na razie 5 ulubionych bluzek w tym 2 są mi wręcz ZA duże, ale za to je kocham.
 Stylizacje jakie przygotowuje na manekinie muszą dobrze wyglądać. W ogóle to co ubieram staram się przemyśleć w każdym detalu. (Nie dotyczy godzin szkolnych, bo mamy mundurki :( ). Zawsze sprawdzam, czy na pewno torebka nie jest koloru butów, bo torebka i buty muszą mieć inny kolor, chyba, że chcemy ubrać się całe na czarno lub biało, albo inny kolor, ale musi to być total look. Stworzę kiedyś osobnego posta o modowych grzechach dziewczyn XD.
 W jakich sklepach się ubieram?
 We wszystkich. Jeśli tylko mi coś wpadnie w oko. Lubię robić zakupy w internecie. Moimi ulubionymi sieciówkami są H&M, ZARA, STRADIVARIUS. Mogłabym jeszcze dużo wymienić.
 Teraz wstawiam moje ulubione stylizacje. Dobranoc :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz