Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 listopada 2015

2005! Słodkie Takoyaki


 Hejka!
Dwa tysiące pięć wyświetleń! Powód do świętowania? Dla mnie jak najbardziej. Bardzo długo czekałam na tę liczbę. Z tej okazji postanowiłam, że zrobię coś do jedzonka ;)
 Takoyaki. Jest to tradycyjne japońskie danie, złożone z ciasta i kawałka ośmiornicy w środku. Pierwotnie podawane na słono, teraz coraz popularniejsza staje się jego słodka wersja, którą zrobiłam.
Przepis jest prosty i nie będę rozpisywać składników i sposobu przygotowania, bo to nie blog kucharski. Wybrałam opcję "na skróty", czyli zamiast od podstaw wyrabiać ciasto, zrobiłam je z paczki. To było ciasto do babeczek, ale w tym daniu (o ile można to tak nazwać) sprawdziło się idealnie.
Foremki z Lidla.
Wlałam w nie ciasto i dodałam do środka- zamiast ośmiornicy- gorzką czekoladę...
Do misek rozsypałam ozdoby i roztapiałam czekoladę (z pomocą mamy oczywiście... moja nieporęczność w kuchni)
Oczywiście przygotowałam sobie patyki do szaszłyków, które na chwilkę stały się patykami nie do szaszłyków, szklankę, do której potem włożyłam gotowe kulki, i oczywiście upieczone takoyaki.
Tak wyglądały skończone, mega słodkie kuleczki. To tylko część z nich, bo udało nam się zrobić jeszcze drugą porcję. Zdjęcie już dawno było na instagramie, więc możecie się domyślać, że nie robiłam tego wczoraj...
 Poza tym, od ponad pół roku prowadzę bloga i dopiero teraz pojawił się kulinarny wpis.
 Jeszcze raz baardzo dziękuję za ponad 2000 wyświetleń!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz