Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 września 2015

Wróciłam na YouTube... mam nadzieję....

 Hejka!
 Zapomniałam się wczoraj pochwalić, że w końcu wrzuciłam coś na YouTube`a! Ta... No więc jest to znowu tag, ale już niedługo będę nagrywać bardziej ambitny projekt i jeżeli wszyscy się zgodzą to wrzucę go na kanał. Pewnie wszyscy już widzieli ten państwowy spot o dopalaczach. Ja niestety też go widziałam i postanowiłam, że wezmę udział w szkolnym konkursie (w sumie to nie wiem czy to jest konkurs) na nagranie filmiku o tym jak szkodzą dopalacze. Mam już pomysł, ekipę i rekwizyty. Mam nadzieję, że się uda. Planujemy się spotkać w piątek. Termin jest do końca września także na pewno się wyrobię. Mam też kilka innych pomysłów na filmiki, ale nie będę spojlerować.
 Co u mnie... przed chwilą wróciłam z zakupów. Jechałam z rodzicami po szkole odebrać paszporty i tak wyszło, że pojechaliśmy jeszcze do Tesco. Mam duuużo zadane i nie chce mi się nic. Jak zawsze... Nie wiem co jeszcze mogę Wam powiedzieć. W czwartek jadę do kina z klasą i mam nadzieję, że będzie fajnie. Początkowo mieliśmy jechać na minionki, bo mamy głupią wychowawczynię, ale potem- jak to my- wywalczyliśmy sobie poważniejszy film. Oprócz tego jeśli dobrze pójdzie to w ten sam dzień spotkam się z Wiktorią. Co mnie meeeega cieszy, bo nie pamiętam kiedy ostatnio byłyśmy u siebie po szkole. Plany są fajne, ale z moim pechem pewnie nic nie wyjdzie...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz