Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 września 2015

Moja pasja- chmury... i narzekanie.

Hejka!
 Pewnie po wyglądzie mojego bloga możecie domyślić się, że lubię robić zdjęcia. Nie jest to moja życiowa pasja, nie chce być fotografką. Przede wszystkim nie umiem robić zdjęć ludziom. Uwielbiam fotografować przyrodę, zwierzęta inne obiekty, krajobrazy, ale jedną z głównych rzeczy fascynujących mnie w tej dziedzinie są........ chmury. Nie mam pojęcia dlaczego tak kocham robić zdjęcia chmurom. Wydaje mi się, że na każdym zdjęciu wychodzą dobrze. Nie mam ograniczeń. Każda fotografia jest inna, piękna. Ukazuje coś innego. Każdy artysta potrafiłby się dopatrzeć innego przesłania w takich zdjęciach. To czyni je pięknymi. Wiem, że to nikogo z Was nie interesuje, ale muszę się jakoś rozpisać. Szkoła wysysa energię. Niszczy moją kreatywność. Jest jesień. Czas gdy normalnie zawsze tryskam pomysłowością, pozytywnymi uczuciami. Widzę sens życia. Jest deszczowo, pochmurnie, zimno... beautiful. Ale chodząc do szkoły, widząc ile mam pracy, czuję się nikim. Czekam na święta, albo na halloween, albo chociaż na urodziny siostry. Żeby coś się działo. Ciągła monotonia, psychoza i dziwactwo. Jedna wielka pustka...











 Piosenka na dziś: "Emission Control" z najnowszej płyty AC/DC oczywiście :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz